Vybavovanie záležitostí občanov má uľahčiť kancelária prvého kontaktu

12.04.2012 Svidník

Svidník 12. apríla (TASR) – Nová kancelária prvého kontaktu, ktorú dnes otvorili na Mestskom úrade vo Svidníku, podľa primátora Jána Holodňáka výrazne zlepší a urýchli vybavovanie záležitostí občanov mesta.
"Nachádza sa na prízemí budovy mestského úradu na ulici Sovietskych hrdinov a činnosť tu budú zabezpečovať traja zamestnanci, ktorých sme sem presunuli z iných oddelení, takže nebolo potrebné zvyšovať počet pracovníkov mesta," uviedol dnes pre TASR Holodňák.
Spresnil, že tu bude fungovať informátor, podateľňa a pokladňa. Neskôr tu plánujú vytvoriť priestor aj pre ďalšiu agendu. Kancelária bude otvorená každý pracovný deň od 8.00 do 15.30 h a občania v týchto priestoroch nájdu všetky tlačivá, ktoré sú nutné na vybavovanie úradných záležitostí, formuláre žiadostí a rovnako si tu môžu splniť oznamovaciu povinnosť. Zároveň na tomto mieste môžu uhradiť miestne poplatky a dane.
Podľa Holodňáka náklady na zriadenie tejto kancelárie vyšli na približne 33.000 eur, pričom z týchto peňazí sa urobili stavebné úpravy priestorov, vymenili sa dvere, okná, zakúpilo sa vybavenie kancelárie.
 

Vyberte región